söndag

Holaaa, kom hem nyss var och tränade innan var jag hos julia, vi köpte hallon och jordgubbar sen gick vi hem så hade hennes mamma och våra systrar bakat cupcakes så satte vi på en film och åt det jätte gott! hur mysigt som helst verkligen! sen åkte jag iväg till träningen, så har haft en jätte bra söndag verkligen! Nu ska jag duscha sen sätta på en film och försöka sova lite för har huvudväärk! Just det! träffade sophie igår efter melinad tjejmiddag! har inte träffat henne på jätte länge så de var jätte kul! Hos melinda var det jätte mysigt sen gick vi ut så åkte vi sen gick vi 1000 år träffade några killar som skulle visa oss och aha världens sämsta raggningreplik " du liknar en ölburk, jag löste en ölburk här om dagen"

Bilder från juliam.se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0