hemma nu!

nu kom jag precis hem från hem från italien haha de lät lite konstigt men a ;)
har åkt tåg hela natten så sjukt mysigt man hade en egen säng o allt haha nä men as mysigt!
de kommer komma bilder o massa sånt typ senare ikväll eller imorgon :D
åhh vill tbx jag älskar dig så sjuuuuukt mycket bästavän du är bäst!
när vi skulle åka färja till den ön vi bodde på var de världens peddofil med gul tröja haha de blev mannen med gula tröjan fick han heta man aja asså jag svär han va peddo euuuu as äcklig va han!
men kommer skriva massa sen nu kommer shopping bilder puss























 

detta är typ vad jag köpte pult typ 10000 strandarmband typ 

dålig kvalite elle va man säger men de va med mobil bilder för min syrra har pajat min kamra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0