biio

kommer lite bilder och video från kvällen.
först åker vi in till stan så stannar vi vid åhlens så kollar jag i min fick jag vafan är min 150 kr så har jag sjävlklart tappat dom -.- så fick låna pengar av amanda som tur :)
sen ska vi ta bussen in till bergakungen så missar vi vaända buss eller så fick vi vänta en halv timma så fick vi typ sprina halva vägen till bergakungen sen kom en spårvagn hahaha, så kommer vi in jag ba; ah vi har reserverat biljetter, han ba a vilket numer och blabla men då har dom sjävklart inte blivit reserverade -.-
jaja haha. Sen åkte vi hem till mig så skulle amanda sova här men hon gick precis hem typ....
men aja ska sova nu pöss







haha vi ko typ 45 minuter tidigare så gjorde lite flickisar innnan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0